Dođeš mlad,odeš star...ako uopšte odeš

studenoga 21, 2018
Toga proljeća sada već davne 1990 godine sam prvi put došao u Austriju,trbuhom za kruhom kao i  većina mojih vršnjaka, sa nepunih 25 godina.Ali slabo se sjećam i te zime i toga proljeća.U pamćenju mi je živo ostala jesen,tako da se i dan danas svake jeseni iznova kada pođe da opada lišće kroz nozdrve počne da struji mirisi te jeseni...

                 Tada sa 25,sada već sa 53 ljeta mogu slobodno reći da sam imao vrlo lijepo i srećno djetinjstvo u zavičaju i vrlo lijep i srećan život u Austriji.Jedino što je i jedno i drugo proletjelo munjevitom brzinom.Kada se čovjek oženi i kada dođu djeca,dok oni porastu,dok  udariš dlanom o dlan  i ne primjetiš da ostariš.

David nosi mlijeko od babe
Laternenfest

Jezero,Banja Luka

Zajedničko kupanje na crnogorskom primorju

Ljeto i djeca

Tamarin rodjendan

Mladi mi sa Martinom

Sa bradom

Ispred dječijeg pozorišta u Banjoj Luci

Mladi i zaljubljeni

Tamara

Vecernje kupanje


U Crnoj Gori

S Veceri
Pospana Djeca

Ljubavi

Domoroci iz Igala

Tatin sin

Mala,velika djeca

Siesta

Tamara

Tina slika, ili?

Tata pazi na djecu

Dječije ljubavi

Branislav i Tamara

Nema komentara:

Pokreće Blogger.