Najljepša austrijska jezera

siječnja 15, 2019
                     Prvo što mi padne na pamet kada se pomenu ljepote Austrije to su jezera,kojima je ova zemlja stvarno bogata. Mi smo na njihovim obalama provodili najveći dio svog slobodnog vremena, em kupajući se u kristalno čistoj vodi ili jednostavno u odmoru ležeći na njihovim obalama i čitajući neku knjigu.

Nemoguće je nabrojati sva jezera na kojima smo bili, a još je veći broj onih na kojima još nismo bili. Na neka od njih koja su u neposrednoj blizini grada u kome živimo znali smo svakodnevno odlaziti i poslije posla u toku ljetnih mjeseci, a na neka udaljena smo išli vikendom vozeći se i po sat, sat i po autom, dok su neka planinska jezera zahtjevala veću pripremu i često i pješačenje od nekoliko sati dok bi došli do njih. Bilo kako bilo ovaj Blog je posvećujem austrijskim jezerima i njihovoj ljepoti.

Počeću od jezera Almsee koje se nalazi ispod sjevernih obronaka planinskih vjenaca Totes Gebirge. Čine ga mnogobrojni planinski izvori i od njega nastaje istoimena rijeka Alm. Jezero je zbog toga i u sred ljeta veoma hladno, a i kupanje i tako nije dozvoljeno. Jednom rječju ko traži neki sportski provod na jezeru neće ga naći, ali će zato duša moći uživati u svakoj sekundi provedenoj na njemu. Svakom ko se odluči da dodje jednom ovamo moći će da uživa u prelijepim fotomotivima, a posebnu draž čini obilazak jezera pješice za koje vam je potrebno oko sat vremena. Lijepo je u svako godišnje doba, ipak moj favorit je jesen zbog bogastva boja. Mi smo u toku godine bar po jednom u toku svakog godišnjeg doba na njemu. Na jezeru imate i veliki parking sa restoranom,jer je to poznato izletište, meni je međutim draže se parkirati na samom početku jezera i odatle krenuti pješice u njegov obilazak.Izdvojiću par fotografija sa njega:










Sljedeće jezero je najveće u Austriji i zove se Attersee. Mene podsjeća na more kako zbog svoje veličine tako i zbog tirkizne boje. Ima prelijepe plaže i svako može pronaći svoj omiljeni kutak na njemu.Ovog ljeta, koje je bilo veoma dugo i toplo smo uživali u njemu, kupajući se kristalno čistoj tirkiznoj vodi. Moram spomenuti i to da je na njegovim obalama smješteno više malih romantičnih mjesta koji pružaju prelijepe fotomotive kao i samo jezero. Takođe na njegovim obalama je živio i stvarao poznati austrijski slikar svjetske slave Gustav Klimt, kome je jezero bilo izvor nadahnuća za više njegovih slika.









Već sam spomenuo da su jezera u Austriji veoma brojna i prelijepa, tako da je teško reći koje je najljepše. Za Fuschelsee bih se usudio ipak reći da je to najljepše jezero u Austriji, prelijepe turkizne boje,veoma čisto, sa prelijepim plažama i hotelima koji su kao biseri rasuti po njegovim obalama. U blizini se nalaze i uredi poznate austrijske firme Red Bull koja proizvodi energetske napitke.Ja ću postaviti par fotografija, a vi ćete ipak morati sami otići tamo i uvjeriti se da li je to istina.












Sljedeće jezero koje ću pomenuti je Traunsee, drugo po veličini u Austriji i istovremeno sa dubinom od 191 metra i najdublje u zemlji. Rijeka Traun po kojoj jezero i nosi ime protiče kroz njega, a obale su toliko raznovsne kao i aktivnosti na njemu tako da je jezero uvijek dobro posjećeno od turista,kao i domaćeg stanovništva koje tu rado provode svoje slobodno vrijeme.Kupanje na njemu je dozvoljeno,temperatura vode je i u najtoplijim ljetnim mjesecima izuzetno niska,ali jezero vrlo rijetko zamrzne zimi. Mi takođe rado ovdje dolazimo, većinom uživajući u šetnji prelijepim i zanimljivim parkovima, kao i romantičnim mjestima na njegovoj obali.Reći ću vam i to da u slastičarnici Baumgartner,po mom mišljenju možete probati najbolju pitu od jabuka u regionu.









Naravno već sam govorio o tome da je skoro nemoguće pobrojati sva austrijska jezera, a kamoli ih obići i opisati, ali ova jezera o kojima sam pisao su ona kojima se redovno vraćamo i na čijim obalama smo često viđeni gosti. Ako budete imali namjeru da bilo kada dođete na neka od njih, bilo samo na kratko,vikendom ili provedete godisnji odmor na njima, nećete pogriješiti to sam i više nego siguran. Nadam se da sam vam u neku ruku iole pomogao u tome.


Nema komentara:

Pokreće Blogger.