Istra - mjesto za sanjarenje

veljače 05, 2019
                                Istra je još jedno mjesto koje vas može omamiti da zauvijek ostanete tu i počnete sve iz početka... i znate šta - ne bi bili ni prvi ni zadnji koji bi se odlučili na taj korak.
                                  I ne zna se pri tom jesu li ljepša sva ta mjesta na obali koji su se poput bisera rasuli po njenim uvalama, ili je zavodnija njena unutrašnjost koja vas zelenilom svojih plodnih polja nedoljivo podsjeća na rascvjetalu baštu mediterana u kojoj nema šta ne uspjeva. Mogao bi slobodno  reći da se po ljepoti Istra može mjeriti sa Toskanom, kao i francuskom pokrajinom Provence, a pri tom je ipak svoja, drugačija i lijepa na svoj način. Što se nas tiče, mi smo se već uveliko zarazili ljepotom ovog kraja, tako da nema skoro niti jednog proljeća da mi tamo ne odlazimo na par dana, uvijek kombinujući kupanje u nekom od njenih čarobnih mjesta na obali, sa posjetom i obilascima prelijepih, magičnih gradova u njenoj unutrašnjosti.
                                  A sve je počelo te 2005 godine, kada sam obišao grob svoga strica koji je tragičnim slučajem okončao svoj život i sahranjen na riječkom groblju Drenova, u nadzemnoj niši, po sopstvenoj želji, izražavajući poslednju volju da "gleda more". I stvarno ako se tako može reći, pogled odavde na more i kvarnerski zaliv je bio više nego veličanstven.
Već sljedeće godine smo ponovo bili tu, smjestivši se u Ičiće, nekadašnje malo ribarsko mjestašce u neposrednoj blizini Opatije, i odatle preduzimali naše izlete po bližnjoj i daljnoj okolini. Tako je počela naša odiseja po Istri, koja traje i danas, skoro deceniju i po od prvog dolaska ovdje.
                                Sljedeći put, u proljeće 2010 godine, boravili smo  u Verudeli, poznatom ljetovalištu nadomak Pule. Hotelsko naselje sa velikim bazenom pružalo je neograničene mogućnosti kupanja i zabave, a o prelijepim zalascima sunca na Zlatnim stijenama može se samo sanjati koliko su bili lijepi. Odatle smo odlazili u Pulu, vidjeli smo poznati amfiteatar, stari grad, trijumfalnu kapiju, Forum i Augustov hram, sve jedna veća od druge znamenitosti o kojima smo toliko prije toga čitali. Bilo bi grijeh ne pomenuti i nacionalni park, Rt Kamenjak, zaštićeni park prirode, sa po meni najljepšim plažama Istre. Tu smo proveli neke od naših najljepših trenutaka u životu.

Pula,amfiteatar

Prizor sa plaže

Pučina

Uživanje

Sljedeće godine smo boravili u Opatiji, u hotelu Continental. O Opatiji, njenim prelijepim vilama , šetalištu austrijskog cara Franje Josefa, Djevojke sa galebom, hotelu Milenijum i prvim hotelom Kvarnerom te prelijepo uređenim parkovima ne vjerujem da postoji čovjek koji nije čuo. Opatija je jednostavno mjesto stvoreno za uživanje, posebno van sezone, kad još uvijek nije prepuna gostiju. Mi odatle obavezno odemo  na kupanje na Mošćaničku dragu, prelijepu plažu u njenoj blizini, veoma slikovitoj uvali koja pruža prelijepe fotomotive. Moram pomenuti i to da ovdje živi jedna posebna vrsta opatijskih galebova koji su u vječitom lovu na bogate i privlačne zapadnjačke žene, tako da se može desiti da ostanete na neko vrijeme bez svoje ljepše polovice.

Moja draga u Mošćaničkoj Dragoj

Sa strinom i rođakom

Crna oka dva

U potrazi za motivima

More je još hladno, ali volja je tu

U potrazi za plažom

Ja u Moščaničkoj Dragoj

Plivanje na +17

Izlazak sunca

Naredne godine uslijedio je putovanje u Vrsar, tu smo imali fantastičan smještaj u novoizgrađenom hotelskom naselju na samoj obali mora, pa sledeće godine  ponovo Pula sa prijateljima u privatnom smještaju, zatim za moj 50-ti rođendan je došlo na red putovanje u Rovinj...onda Opatija, pa Labin i Rabac i tako redom....Uvijek iznova smo kretali i na izlete, jednom prilikom smo se popeli i na Učku, njen najviši vrh, Vojak, odakle se vidi veliki dio Istre, mora i bližnjih otoka...Bili smo i u Pazinu, administrativnom centru Istre, slikoviti Motovun smo obilazili kad god nas je put navodio tamo, kao i Grožnjan, grad umjetnika, koji nas je oduševio svojim položajem i ljepotom. Sveti Petar u šumi je priča za sebe, ali o tome nekom drugom prilikom. Odlazili smo i na krstarenja, od Krka na Rab i Pag, gdje smo obišli plantažu maslina starih preko hiljadu godina. I uvijek iznova smo se oduševljavali ljepotom Istre, i čim poslije duge i hladne zime dani počnu da bivaju duži i topliji i zrakom počne da miriše proljeće, mi počnemo polako da planiramo sljedeće putovanje u neki od bisera ovog zelenog poluotoka.

Ista ispred nas

Šetnja otokom Krkom

Nedaleko od Malinske

Krk

Delfini koji prate naš brod

Rab

Gradska plaža, Rab

Gradska plaža Rab

Galebovi prate brod u nadi da će nešto pojesti

Na izetu

Boje Baške

Baška

Makovi i Baška

Nadam se, dragi čitatelji, da sam vam uspio bar donekle prenijeti svoje utiske iz Istre, kao i razloge zašto joj se uvijek iznova vraćamo. Izvinite ako sam postavio previše fotografija, ali jednostavno ih nisam mogao ostaviti po strani. Želim vam lijepo provedeno vrijeme u čitanju mog bloga i nadam se da vam nisam bio dosadan. Do sljedećeg bloga veliki pozdrav.