Fotografije pejzaža ili moji omiljeni krajolici

svibnja 30, 2020
Ne znam kako, ali fotografije pejzaža su oduvijek moja omiljena tema, pa sam odlučio da u ovom blogu objavim radove koji su mi najviše prirasli srcu, naravno od samog početka mog bavljenja fotografijom pa na ovamo.

Moja draga u poljima lavande
U početku sam se više koncetrisao na kompoziciju, a manje na postavke na samoj kameri, što je često uzrokovalo tom da nisam imao željeni efekat i nisam mogao prenijeti ono što je fotografija "imala za ispričati", ali kako je vrijeme prolazilo, tako je i procenat pogođenih fotografija bivao veći. Ali što bi rekli moji zemljaci, da ne "palamudim" previše, evo mojih fotografija.

David odlazi kod babe po mlijeko...za mene fotografija prepuna simbolike

Zalazak sunca u bokokotorskom zalivu

Naša Livada u kasno ljeto

Njiva sa poževenom kukuruzovinom

Naša kuća u selu

Sljedeća fotografija je nastala na odmoru u Njivicama u Crnoj Gori, avgusta 2004 godine. Bili smo gosti kod Miće Stojanovića u konobi koja je bila na samoj obali mora, pa smo se zajedno sa jednim italijanom odvezli u brda iznad Herceg Novog, gdje smo u napuštenom selu posjetili jednu familiju koja je tu jedina živjela i kupili šunku od divlje svinje, kajmak i sir. Oni su imali sina, dječaka od 11 godina, koji je samo gledajući jedini mogući kanal na TV-u naučio perfektno da govori italijanski, što nam je potvrdio naš gost Italijan, a i Mićo koji je takođe govorio italijanski.

Kuća u Crnoj Gori
U međuvremenu sa pojavom prvih digitalnih kamera i ja sam došao do vlasništva do mog digitalnog prvenca, a to je bila Minolta Dimage A1 i ova fotografija ispod je jedna od prvih koju sam napravio sa njom. Radi se o zalasku sunca na periferiji grada i veoma mi je draga.

Zalazak sunca na periferiji grada...mart 2004 godine

Fotografija pšeničnog polja u proljeće mi je takođe veoma draga. Nastala je upravo poslije pljuska kiše što se vidi i po kapima kiše na njenim listovima.

Pšenično polje poslije pljuska....maj 2004 godine

Sljedeća fotografija je nastala prilikom šetnje na najvećem austrijskom jezeru, na Attersee. Upravo je oluja bila prošla kada smo mi došli, a kombinacija vode, oblaka i ptica u letu je djelovala veoma magično. Evo te fotografije.

Attersee nakon oluje...okt.2010

Fotografija koja slijedi objavita je u lokalnom turističkom časopisu grada Agde, na krajnjem jugu Francuske a potiče iz Jula 2008 godine i na njoj su prikazani morski talasi.

Agde, krajnji jug Francuske...juli 2008 godine

Zaraslim stazama djetinjstva, ime je fotografije ispod, a radi se stvarno o putiću iz mog ranog djetinjstva koji je u međuvremenu zarastao, ali za koga me vežu tolike uspomene.

Zaraslim stazama djetinjstva...01.11.2008

Naša bara je mjesto ispod kuće u kojoj sam odrastao još jedno mjesto za koje me veže bezbroj uspomena. Fotografija je nastala te zime, decembra 2007 godine.


Zima koja podsjeća na djetinjstvo...decembar 2007 godine

Stari hrast pamti mnoge priče. To je fotografija dominantog hrasta u mom selu, snimljenog sa obližnjeg brda, a ja ga najviše pamtim po tome, što se ispod njega, dok sam još bio dječak, kuvala hrana u kaznovima za sahranu kada je umro čovjek na čijoj se njivi drvo nalazilo. Ta slika mi je ostala urezana u pamćenje do danas.

Stari hrast pamti mnoge priče...31.10.2008

Jesen na brdu, takođe iz mog rodnog sela je idilična fotografija zlatne jeseni, bar za mene.

Jesen u zavičaju...01.11.2008

Kako je vrijeme odmicalo, sve više i više sam se okretao prirodnim ljepotama Austrije.Neke od takvih fotografija sam napravio potpuno slučajno, jedna os njih je planinski pejzaž iz gornje Austrije gdje inače i živim.

Austrija, Windischgarsten...04.10.2009

A onda tog ljeta 2010 godine smo se otisnuli na put dug 4000 kilometara i pri tom je nastala fotografija iz pola lavandi u francuskoj pokrajini Provence na koju sam toliko ponosan.

Polje lavande, Provence, Francuska...juli 2010

Iste te godine, dok je zlatna jesen ofarbala bojama moje rodno selo, nastala je i ova fotografija ispod, ovaj put sa novin Nikonom D300 .

Moje rodno selo, sjeseni...okt.2010

Tom prilikom sam napravio još jednu fotografiju, za koju se ne bi moglo reći da je pejzaž, ali je meni toliko draga da je moram staviti ovdje. Riječ je o fotografiji naće porodične kuće iz sela.

Naša kuća, sjeseni...Okt. 2010

Tog ljeta 2011 godine smo iz Herceg Novog, gdje smo imali apartman, došli na Sveti Stefan, na jednodnevno kupanje. Grad hotel nismo uspjeli razgledati od silnih ruskih turista koji su tu ljetovali, ali smo uspjeli dobiti tri lježaljke i suncobran na plaži sa tim istim Rusima i platiti za to 100€. Na kraju, pored toga što je naš sin David uspio u talasima razbiti nos, za uspomenu ponijeli i fotografiju koja slijedi.

Sveti Stefan...juli 2011

Sledeće godine smo početkom Aprila napravili trodnevnu rutu po Bosni i Zapadnoj Srbiji, pa je tako nastala i ova fotografija ćuprije na Drini.

Ćuprija na Drini...Višegrad, 02.April 2012

Buđenje jutra je naziv fotografije koja je nastala u visini aerodruma u Aleksandrovcu, a nastala je sa autoputa pri povratku u Austriju.

Buđenje jutra...juni 2012

Da je Toskana prepuna fotomotiva možete vjerovati, ali ako hoćete to i da provjerite najbolje je, ako ste u mogućnosti, da tamo i odete. Sledeća fotografija je nastala baš tamo u srcu Toskane.

Motiv iz Toskane...21. April 2013

Izlazak sunca u Grčkoj mi je takođe veoma draga fotografija. Hotel se nalazio u mjestu Stomio i naš balkon je gledao na istok, tako da nisam skoro ni jedan izlazak sunca propuštao nego sam, sa šoljicom kafe u rukama, sjedeći u udobnoj balkonskoj stolici, uživao u buđenjima novog dana.

Grčka, izlazak sunca....Stomio, 26. Avgust 2012

Kad smo već kod sunca, još jedna mi je fotografija posebno draga, no ovaj put nije Grčka, nego Kornati u Hrvatskoj i radi se o zalasku sunca. Pogledajte.

Zalazak sunca, Kornati, 12.Juli 2013.


Još jedno mjesto koje oduzima dah je plaža podvrške na otoku Murteru. Evo te fotografije.

Plaža Podvrške, otok Murter....15.07.2013

Fotografija vodopada u Jajcu je imala veoma dosta publike u vrijeme objavljivanja a i kasnije. Nastala je početkom jeseni 2013 godine.

Vodopad u Jajcu...Sept.2013

A onda krajem maja 2014 godine odlučili smo posjetiti najveće jezero sjeverne Italije, Gardasee. Sam put je bio dosta naporan, a na granici Austrije i Italije nas je dočekao snijeg, međutim kako smo se spuštali prema jezeru, klima je postajala sve blaža, a na prvom parkingu sa koga se vidjelo ovo jezero koje je pravi magnet za turiste iz čitavog svijeta, a najviše iz Zapadne Evrope, napravili smo ovu fotografiju.

Gardasee, Italija...29.maj 2014

Plitvičkim jezerima smo se uvijek vraaćali, a jedna od prvih mojih fotografija ovdje nastala je sjeseni 2014 godine.

Plitvička jezera...27.09.2014

Da je Austrija prelijepa u to sigurno nema sumnje i većina mojih fotografija to upravo i pokazuje, a na sljedećoj fotografiji je prikazana paragleider dok se u pozadini vide vrhovi planine Dachstein...

Sloboda...Austrija, Schafbergspitze 12.Okt.2014

Zalazak sunca u Poreču je fotografija koja slijedi, a nastala je 2015 godine na jednim od naših mnogobrojnih odmora u Istri.

Zalazak sunca, Poreč, 06.06.2015

Da ljeto zna biti lijepo i na obodu grada pokazuje sljedeća fotografija sa slike. Riječ je o mojoj dragoj koja je zastala u sred šetnje diveći se ljepoti polja pšenice ispred nje. Evo te fotografije.


Ljeto u Linz-u...15.juni 2015

Opet ljeto, dva mjeseca kasnije i naša kuća na selu, moj omiljeni motiv. Otišli smo mom ocu na grob, koji je nepuna dva mjeseca prije toga umro i u povratku je nastala ova fotografija na kojoj se vidi već kasno ljeto u punom svom sjaju...

Kasno ljeto u punom sjaju...28 avgust 2015

Izgorjela uvala na otoku Pelješcu prepuna kontrasta, turkizne boje mora, izgorjelih čokota vinove loze i borove šume zaslužuje po meni svakako mjesto u mojim pejzažima.

Izgorjela uvala na otoku Pelješcu...19.avgust 2015

Putujući trajektom sa Korčule na Pelješac je nastala sljedeća fotografija koja mi je nekako draga, a na kojoj se vide daleka brda na horizontu...


Daljine...sa trajekta od Korčule ka Pelješcu...25. avgust 2015

Krajem te iste 2015 godine, prilikom večernje šetnje, nastala je sljedeća fotografija...Brdo iznad Linz-a u izmaglici...

Magla...06. Novembar 2015

Ljepota austrijskih jezera je na sljedećoj fotografiji, nastala samo dva dana kasnije....

Čekajući pored jezera...08. Novembar 2015

Nisu samo austrijska jezera ta koja plijene ljepotom, autrijski krajolici su takođe predivni. Evo i dokaza...

Austrija s proljeća...17. April 2016


U ljeto smo opet posjetili francusku pokrajinu Provence, polja lavandi su, za mene neiscrpni motiv, što pokazuje sljedećih par fotografija....

Polja lavandi...11.Juli 2016
Polja lavandi...11. Juli 2016


 
Sreća...11 Juli 2016
Omiljeni fotomotiv...13. Juli 2016


Poslije odmora u Francuskoj, polovinom avgusta iste godine, provozali smo se do podnožja najvišeg planinskog vrha Austrije, Grossglockner i tu naprosto ostali impresionari veličanstvenom kulisom koju pruža ova planina...

Grossglockner....13.08.2016

Grossglockner....13.08.2016

Grossglockner....13.08.2016

Grossglockner, stara austrijska kuća..13.08.2016

Te iste godine sa dolaskom jeseni napravili smo malo kružno putovanje našom Bosnom i sljedeće fotografije su sa toga putešestvija:

Izvor rijeke Plive....24.10.2016

Izvor Plive...24.10.2016
Nije samo Drina kriva...nego i Vrbas...24.10.2016


Te 2016 godine sam fotografisao i Super Mjesec u Linzu, Austrija, vrebajući ga sa balkona na 7 spratu naše zgrade:

Linz Austrija, 14.11.2016...u glavnoj ulozi-Super Mjesec


Zelena trava moga dom je fotografija nastala u rodnom mjestu sljedećeg proljeća i tadođe mi je veoma draga:

Zelena trava doma mog....April 2017

Fuschelsee, Austrija sa bojama Kariba...Presudite sami...


Fuschelsee, Austrija....April 2017

Baška na otoku Krku, sa svojim turkiznim bojama mora, uvijek je predivna, a posebno lijepa je bila početkom Juna te 2017 godine...

Boje Baške...08.06.2017

Boje Baške...08.06.2017

Ohrid i Makedonija...ovde je priroda odista prelijepa, ljudi gostoljubivi, sa izvrsnom kuhinjom...jel treba još nešto za putnika namjernika?

Ohrid..grad o hridi...08.09.2017

Ohrid, Makedonija i ohridsko jezero...ljepota

                 Njemačka, zamak Neuschwanstein i kralj Ludwig...Nestvaran, kao iz bajke...

Crkva ispod zamka

Dvorac Neuschwanstein, Njemačka...28.10.2017

Sljedeće dvije fotografije iz Kranjske gore, samo su jedan mali dio od mnogobrojnih, nastalih prilikom posjete tom regionu u novembru te 2017 godine...
Vodopad Šum, Slovenija...03.11.2017

Jezero Jasna, Kranjska Gora...01.11.2017

                            Ponovo Austrija...zima i naš grad Linz, fotografisan sa okolnog brda...

Linz, Austrija...01.12.2017

Hallstadt je jedan od najčešće fotografisanih gradova u Austriji, a u Kini imaju čak njegovu kopiju u stvarnoj veličini...što se nas tiče, to je mjesto kome se uvijek iznova vraćaamo...

Hallstadt, Austrija...13.01.2018

                                 Opet juni, opet Dalmacija, ovaj put Split, Trogir i Baške Vode...

Makarska...pogled odozgo...05.juni 2018

Sa ljetovanja iz Crne Gore i Skadarskog Jezera ponijeli smo zalazak sunca u Dobrim Vodama pored Bara i fotografiju samog jezera...

Zalazak sunca u Dobrim Vodama, Bar, Crna Gora


Rijeka Crnojevića

Skadarsko jezero

Mi smo svake jeseni najmanje jedanput na Almsee i zbog toga jer je uvijek prelijepo, a drugo za nepun sat vožnje udaljeno od nas...pa je tako bilo i te jeseni 2018 godine...

Almsee...

Amsee i labudovi

Odmor u Štajerskoj, južnoj austrijskoj pokrajini, koja je poznata po uzgoju vina, ostaće nam u nezaboravnom sječanju. Ovdje ću predočiti neke od fotografija sa tog odmora....

Vinogradi u Štajerskoj...19.10.2018



Srce je u Sloveniji...odmah na par koraka od austrijske granice :)

Kažu da autoput donosi napredak i omogućuje brži razvoj mjesta kroz koji prolazi, što je vjerovatno i tačno, ali ovaj što je prošao kroz naše selo definitivno ga nije uljepšao, nego ga je podijelio na pola, sa svim što ta podjela sa sobom nosi...

Autoput je podijelio selo na pola...28.10.2018

Zadnjih godina su zime sve blaže, pa u gradu skoro i ne viđamo snijeg više, pa smo prinuđeni da krenemo u potragu za njim, kao na fotografiji ispod, pa smo ga našli nedaleko od našeg grada...

Zimska idila...St.Stefan am Walde...Januar 2019

Zimska idila

Imamo sreću da živimo u podneblju sa sva četiri godišnja doba sa svim onim lijepim što ona nose sa sobom.Dokaz za to je i fotografija ispod, gdje moja draga i ja ležimo ispod procvjtale breskve...

Odmor u prirodi ispod procvjetale breskve...24.03.2019

A onda u maju 2019 godine odlučili smo da obiđemo Nizozemsku, zemlju vjetrenjača, tulipana, klompi i sira, čiji su krajolici bili inspiracija nekima od najvećih slikara svijeta...Nas je Holandija isto oduševila, a ovdje su neke od meni dragih fotografija sa toga puta...

Polja tulpana...06.maj 2019

Vjetrenjče u Holandiji...nastanjene i kao turistička atrakcija

Funciju vjetranjača su odavno preuzele elektične pumpe...ove vjetrenjače su za turiste...

Sjeverno more...

Selo u Holandiji

Krave na livadi koja leži ispod nivoa mora...

Svjetionik

O onda je došlo vrijeme Corone, naše planove morali smo zamrznuti za neko bolje vrijeme, a ja se prosto nadam se da ovo neće dugo potrajati, i da ćemo uskoro krenuti da upoznajemo, nove, nepoznate krajeve. Do tada svima vama koi ste našli vremena da zavirite u ovaj moj album omiljenih fotografija , meni dragih kraolika, želim svako dobro. Pozdrav.









































Bildunterschrift hinzufügen

Nema komentara:

Pokreće Blogger.