Stadt Wanderung Linz ili upoznajte naš grad pješice

studenoga 17, 2020

        „Nur wo du zu Fuß warst, bist du auch wirklich gewesen.“

- Johann Wolfgang von Goethe -

Ove riječi velikog njemačkog pjesnika najbolje dočaravaju smisao planinarenja-"Samo tamo gdje si došao pješice-tu si zapravo i bio". 

A najbolji način da upoznate svoj grad je da krenete sa obilaskom jednom od nekih 20-tak ruta koliko ih Linz ima. Iznenadićete se, vjerujem veoma prijatno, sa time šta ovaj grad ima za pokazati, a da to niste ni slutili. Bez obzira da li ćete se odlučiti da odete na zvaničnu stranicu grada i tamo pogledate potrebne informacije uključujući i kartu, ili pak preko komoota skinete neku od njih na svoj mobilni, rezultat će biti skoro isti. Ja bih vam preporučio da koristite obadvije metode, na starnici grada ima puno više korisnih informacija o ne samo opisu staze, nego i ostalim zanimljivostima koje tu možete vidjeti, a komoot je puno praktičniji jer možete pustit svoj pametni telefon da vas vodi i svu svoju pažnju usresrediti na ono što se ima za vidjeti. Ako vas pak zanimaju i fotografije koje možete napraviti šetajući njima, ja ću vas onovo poslati na moj profil na komootu, na moje rute u Linz-u koje sam obišao. Moraćete malo uložiti vremena da ih pronađete ali će vam se to svakako isplatiti.

Ja ću vam reći još i ovo-bez obzira na vrijeme vani, godišnje doba, Linz ima prelijepe rute koje je stvarno šteta ne obići.  I fotoaparat nemojte zaboraviti, naravno pored vode i navčanika kad vam opadne šećer. Za sreću vam ne treba više. Na kraju par mojih fotografija sa ovih putešestvija.


Brdo iznad Linza, do njega vodi prekrasna ruta

Pöstlingberg

Pejzaž na granici Linz-a i Leonding-a

Pogled preko kotline u kojoj grad leži

Možda nećete vjerovati, ali ovo je takođe Linz

Neke od ruta zalaze i u Leonding, grad koji graniči sa Linzom

Stari hrast na jednom od mnogobrojnih brežuljaka Linz-a

Linz ima i Stupu-Freinberg

Linz i njegovi mostovi...sljedeće godine biće bogatiji za još najmanje dva mosta na Dunavu

Wanderlust...putešestvije

Sa jedne od mnogobrojnih plaža na Dunavu

Zalazak sunca na Dunavu

I ovo je Linz

Crkva na obrocima Linza



Nema komentara:

Pokreće Blogger.