Jednom Booking, uvijek Booking

travnja 04, 2022

Dolazi odmor i trebate rezervisati smještaj a ne znate koji je najbolji način da to uradite. Ja imam rješenje i zove se Booking i evo o čemu treba da vodite računa.

Put u Toscanu
Koferi čekaju na pokret

I tako dok brojimo početak aprila 2022 godine i zima nam se upravo polako tiho šunja na mala vrata, a snijeg  pada po procvalim voćkama i okolnim brdima, pomislih, vrijeme je za novi Blog, ovaj put na temu aplikacije Booking koju već koristim preko 10-tak godina i o kojoj bih vam htio prenijeti moja iskustva o njoj. Booking koristim za rezervaciju smještaja, bilo privatog ili hotela, potpuno svejedno. Skoro sve možete rezervisati preko nje izuzev malog broja destinacija, koji iz bilo kog razloga ne surađuju sa ovom firmom.

Mislim da je suvišno reći, ali dobro, za korištenje aplikacije se morati registrirati, sa svim podacima, uključujući i kreditnu karticu, sa kojom ćete plaćati smještaj a koja će i Bookingu i vlasniku smještaja služiti kao garancija ukoliko eventualno dođe do problema. Što se tiče kreditne kartice, možete koristiti i tuđu pod uslovom da vlasnik to odobri.

Znači odmor je u kalendaru podvučen crvenom linijom i krećemo u potragu za smještajom. Ja pored mjesta na koje želim ići u određenom vremenu koristim i druge filtere koji su mi veoma važni, a to je besplatni Wlan, Parking, eventualno bazen, doručak ili polupansion. Onda upoređujem cijenu smještaja i čitam ocjene drugih gostiju, posebno turista iz zapadne Evrope koji mi djeluju najobjektivniji sa svojim recenzijama. Ako mi sve odgovara onda posebno gledam do kada je moguće besplatno otkazati  smještaj. Markiram smještaj i onda idem na sljedeći. Poslije toga uspoređujem ih međusobno, odabirem najbolji i obavezno sačekam još koji dan, a najmanje jednu noć, prije nego što rezervišem smještaj.

I tako poslije rezervacije ostaje samo da se radujemo dolazećem odmoru i da se kocentrišemo na samo pripremu putovanja jer po meni je najveći i najteži dio oko organizacije putovanja sa rezervacijom gotov. I skoro nikada nismo imali problema sa rezervacijom smještaja preko Bookinga. Nismo ni od onih koji rezervišu veći broj smještaja pa ih neposredno prije još ih mogu besplatno otkazati, otkazuju. Znači, maksimalno se trudimo da ispoštujemo, sa naše strane, kao gosti ono što je dogovoreno, ali takođe tražimo i da vlasnik smještaja takođe poštuje ono što je prodano i obećano sa njegove strane. Pri tome mislim da je veoma bitno da iza vas stoji jedna tako velika i moćna firma kao što je Booking.

Naravno na mojoj stranici od Bookinga nećete moći pronaći sve one destinacije koje smo mi posjetili u proteklih 11-12 godina, jer to ipak nije društvena platforma, ali ja ću ipak za ovu priliku izdvojiti par smještaja gdje smo odista uživali kao "bubreg u loju", gdje se gost piše velikim slovom i prema njemu ophodi kao prema članu sopstvene famije. Evo nekih od njih:

1.)Jesen je i hoćete posjetiti južnu Štajersku i njene vinograde. Ovaj Hotel je čistka desetka, nije skup, vlanik više nego ljubazan a doručak je priča za sebe. Za toplu preporuku.

2.)Ljeto,more i srednja Dalmacija-Biograd na moru.  Apartman u privatnom smještaju sa sopstvenom plažom je mjesto za uživanje. Nemožete pogriješiti ako se odlučite ovdje provesti ljtnji odmor.

3.)Makarska rivijera i hotel u Baškim Vodama je fantastičan. Prelijepi zalasci sunca, hrana, posluga sve za pohvalu.

4.)Sutivan i fotke za Instagram, prelijep Apartman. Vrijedi svakog centa.

I tako ima još puno lijepih destinacija koje smo mi obišli. Međutim niti mora značiti da je to još uvijek tako kao smo mi to imali, a iako možda i jeste to isto nije garancija da ćete vi to doživjeti na isti način kao mi. Zbog toga ne bih više nabrajao sva ta lijepa mjesta, na kojima smo bili, cilj mi je bio samo da ukažem na Booking kao aplikaciju sa kojom smo mi decenijama već veoma zadovoljni i koju bih toplo preporučio svima. Lijep pozdrav svima i do sljedećeg Blog-a.



Nema komentara:

Pokreće Blogger.